![]()
imorgon, imorgon.![]()
helg.
StarGate
Äntligen
Posted 14 July 2006 - 17:08
![]()
imorgon, imorgon.![]()
helg.
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 14 July 2006 - 17:42
Jaaa! Håller med till 110%StarGate
![]()
![]()
Äntligen
Edited by Rick Hunter, 14 July 2006 - 17:45.
Winter is Coming
Posted 28 August 2006 - 16:05
Posted 28 August 2006 - 17:41
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 28 August 2006 - 18:23

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.
»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 28 August 2006 - 19:03
Posted 28 August 2006 - 19:24
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
Posted 29 August 2006 - 20:40
har en irriterande hosta just nu. Posted 02 September 2006 - 13:54
Edited by Forever Xena, 14 September 2006 - 13:07.
Posted 12 September 2006 - 19:25
Posted 12 September 2006 - 19:41

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)
Posted 12 September 2006 - 19:46
Verkar cool men allt för dyr för min smak.*glad för din skull*
![]()
Fast skulle du egentligen inte ha en sådan här:
Makalös fjärrkontroll från Logitech.
(Scener från Osbournes kommer opåkallat till en.)
Posted 13 September 2006 - 21:03
Edited by GaterGirl, 13 September 2006 - 21:03.
Posted 13 September 2006 - 21:17
Lite dyrVerkar cool men allt för dyr för min smak.
*glad för din skull*![]()
Fast skulle du egentligen inte ha en sådan här:
Makalös fjärrkontroll från Logitech.
(Scener från Osbournes kommer opåkallat till en.)
kommer då att kosta cirka 3500-4000 kronor
Har varit lite snuvig de senaste dagarna, och nu börjar det bli värre tror jag Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.
...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.
...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.
Posted 13 September 2006 - 21:28
Bilden syns väl inte. Hon har iaf länkat till en bild.Varför är FXs inlägg (nr. 359) helt blankt?
http://www.scifinytt...amp;#entry88996
Har varit lite snuvig de senaste dagarna, och nu börjar det bli värre tror jag
Posted 14 September 2006 - 08:37
En inställnings i windows: Kontrollpanelen\Egenskaper för Mus\Pekaralternativ.
Coolt, om jag använder Word tex och stänger ner programmet och har ändrat en text eller liknande så kommer det ju upp en ruta som frågar om man vill spara, då hoppar muspekaren till JA knappen automatiskt.
Min förra datormus gjorde inte så.

Posted 14 September 2006 - 15:46
jaha. kanske det återställde sig när jag byte mus.En inställnings i windows: Kontrollpanelen\Egenskaper för Mus\Pekaralternativ.
Coolt, om jag använder Word tex och stänger ner programmet och har ändrat en text eller liknande så kommer det ju upp en ruta som frågar om man vill spara, då hoppar muspekaren till JA knappen automatiskt.
Min förra datormus gjorde inte så.
Posted 29 September 2006 - 19:36
Edited by GaterGirl, 29 September 2006 - 19:36.
Posted 29 September 2006 - 20:42
Posted 13 November 2006 - 17:08
Posted 19 November 2006 - 00:10
Posted 19 November 2006 - 10:29
Posted 19 November 2006 - 10:33

Posted 19 November 2006 - 11:09
Posted 08 December 2006 - 23:13
Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.