Jump to content

Photo

Mockbusters! Den Officiella Asylum/Halcyon-tråden


  • Please log in to reply
204 replies to this topic

#151 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 31 January 2014 - 16:32

Jack the Giant Killer (2013) [US]
VAD? När Jack firar sin 18 årsdag tillsammans med familjen och bästa kompisen så dyker en av hans (försvunna) fars gamla vänner upp med ett paket. Sen blir världen inte vad den en gång var...
VEM? The Asylum hat än en gång gett Mark Atkins förtroende för såväl manus sm regi.
VAR? Inte helt säkert, kan vara nutid (men det känns inte så) men isf är arméns uniformer fyndade på en utförsäljning efter första världskriget.
HUR? Ni vet det där konceptet där man parodierar filmer? Typ HotShots/TopGun, Scary Movie/Scream och Kill Buljo/Kill Bill, där en story utgör grunden och sedan klämmer man in ett dussin fler referenser? Ta det och radera all krystad och obegriplig humor och lägg till en rejäl skopa äventyrsröj istället. Då får ni det grundläggande konceptet för den här. För oj oj oj, här får vi Jack & Bönstjälken, Narnia, Pacific Rim, Jurassic Park och Det Levande Slottet på en och samma gång. Jag måste erkänna: Atkins blir bättre på det där med manus, och regin är skaplig den med. Det är en mix av skådespelare där de flesta gör ett godkänt jobb, det är väl bara Jaimie Atkins som gör en aning småtrist roll (och han spelar titelrollen så det är väl inte helt OK) kanske beror det på att han spelar den typiska "stans ärketönt som blir hjälte och får en prinsessa på slutet"-rollen (inklusive ful frisyr). Jane March gör Guy Pearce sällskap i klubben: "Va? Inga vampyrtänder?". Den här filmen är kanske inte i närheten av den visuella upplevelsen från Spielberg, del Toro, Cameron och Jackson; men cgin är ändå bland det bästa jag sett från Asylum. den här filmen fyllde sitt syfte: den underhåll mig i strax över 80 minuter. Alltid något.
NÄR? Steve McTigue som spelar generalen tog med sig något riktigt häftigt in i filmen: sin morbros visselpipa; som den senare bar när han fick medalj efter andra världskriget. Hur coolt som helst.
PS? Atkins ligger inte på latsidan och redan i år är det beräknat att vi får avnjuta Android Cop. Något att se fram emot!


Jag är väl inte fullt lika lyrisk över Jack the Giant Killer som du verkar vara, men det är helt klart en underhållande film. Kul att du har sett den nu. Till och med sällat den till din filmsamling?


Nazis at the Center of the Earth (2012)
 
Även den här filmen är underhållande i all sin uselhet. Jag läste att vissa såg den här filmen som något bland det bättre som The Asylum har gjort och det är jag inte beredd att hålla med om. Men det är ett klart godkänt försök att göra något i stil med Iron Sky fast på Asylums vis. Man har även här lockat till sig en del, mer eller mindre, kända namn i rollistan. Och dom flesta gör ett bra intryck, även om det spelas över en del. Men här kan jag faktiskt tänka mig att det är medvetet. Handlingen som sådan är ju rätt kul och utförandet av densamme är helt OK. Det är något visst med nazister som filmskurkar och så är fallet även här, men visst har man sett mer minnesvärda filmnazister om man ska vara petig. Vid serveras både praktiska effekter och datorgenererade sådana och båda beståndsdelar är knappt godkända. Men det kanske inte har så stor betydelse för det är inte för dom som man ser en sådan här typ av film. Och så länge som Asylum fortsätter att göra film som trotsar filmskapandets alla lagar så lär jag fortsätta att se dom.

Edited by Garm, 31 January 2014 - 16:33.


#152 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 31 January 2014 - 18:43

Lyrisk vet jag inte, men jag gillade den. :) Nope den är inte införlivad i samlingen. Har bara sett den.

 

*

 

Nazis at the Center of the Earth skulle jag inte ha något emot att se, men det är inget jag prioriterar. Asylums filmer är sällan de där man längtar att få se om men de brukar kunna erbjuda schysst underhållning för stunden. Och de blir stadigt bättre och bättre inom sitt segment iaf.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#153 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 01 February 2014 - 01:29

Nazis at the Center of the Earth var en till av deras filmer som jag plockade upp i en 10 kronors låda. Det har blivit ett gäng av deras filmer som jag har fiskat upp på det sättet. Annars så hade det nog gått ännu längre tid mellan sittningarna. Deras filmer är inget som man springer benen av sig om man säger så.

På tal om Android Cop som du nämner så ser jag nu att den redan finns ute på Internetkanalen. Känner du dig manad att se den? ;)

Edited by Garm, 01 February 2014 - 01:44.


#154 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 01 February 2014 - 18:16

Inte just nu kanske, men avgjort framöver. Det enda man funderar är om man skall se original RoboCop först. Och huruvida man skall vänta med dem till efter man sett nya RoboCop.... Alla dessa beslut. :P

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#155 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 01 February 2014 - 23:52

Man borde ju grunda med RoboCop 1-3, sedan årets nytolkning och avslutar gör man med Android Cop. :jag ser ett framtida filmrace i min kristallkula: ;) Men ett sådant borde man ha först när det finns en vettig version av nytolkningen tillgänglig för hemmabruk.



#156 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 02 February 2014 - 20:23

Jag kan avgjort tänka mig att köra en liten film-fest när Nya RoboCop finns tillgänglig.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#157 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 02 March 2014 - 17:54

Apocalypse Pompeii (2014) [US]
VAD? Mykaela har varit intresserad av vulkaner sedan barnsben och skall nu för första gången besöka vulkankatastrofernas juvel: Pompeji. På första parkett halvslumrar Vesuvius, redo att hälsa henne med dunder och brak.
VEM? Ralitsa Paskaleva kommer vi återse igen när vi får tummen ur att se In the Name of the King III.
VAR? Förutom att det mesta (troligtvis iaf) är inspelat i Bulgarien så har man tydligen även filmat i Pompeji också. Skoj.
HUR? Bedömningen av Asylums filmer tenderar att gå i svart och vitt, antingen gillar man filmen eller avskyr den. Det finns ingen mellansektion. Den här filmen har avgjort sina trevliga delar, som Mykaela och hur hon lotsar de överlevande genom katastrofen baserat på de historier hon läst om tidigare vulkanutbrott. Men, tyvärr kände man sig tvungen att kasta in en ex militär som går över eld och vatten för sin familj; och som alltid när det handlar om Asylum och millitära scener så blir det aningen för överdramatiskt. Partierna med ”Jeff” känns mest som utfyllnad, och jag vet inte om det är för att man inte riktigt vågar släppa taget om klyschorna eller om man helt enkelt var rädd och tråka ut oss med en ung tjej som klarar skivan. Vilket är synd, för delar av filmen innehåller faktiskt glimtar av sådant jag vill tycka om. I övrigt handlar det om Asylums standardmässiga manus, småtråkiga actionbitar och stel dialog.
NÄR? Trikigt nog har inte IMDb åldrarna på Jhey Castles ("mamman") och Georgina Beedle ("Mykaela"); tjejerna känns som om de är lite för jämngamla för att verkligen passera som mor och dotter... Fast det kanske bara är jag?


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#158 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 03 March 2014 - 00:42

Det var klurigt att hitta ålder på tjejerna, jag fick lite uppgifter kring Georgina men man ska nog ta dom med en nypa salt. Dom sade att hon antingen är 21 eller 27 år gammal och att hon kan spela karaktärer i åldrarna 16-25. Men utan att ha sett filmen så håller jag med om att dom verkar vara tämligen jämngamla. Lite synd att dom inte ansträngde sig med att få till en sådan sak, men så är det ju the Asylum som vi pratar om.

Filmen sätts upp som intressant, så får vi se om jag tittar på den någon gång. Med the Asylums filmer så måste man arbeta upp ett visst sug innan man kan ta sig an uppgiften. ;)

#159 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 03 March 2014 - 10:49

Du behöver inte stressa för att se den här. Man kan leva ett fullgott liv utan den. :P

 

De kändes mer som systrar/kompisar i filmen, jag kan iofs uppskatta att man försökt prioritera förmåga före utseende. :)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#160 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 14 June 2014 - 17:16

Asteroid vs. Earth (2014) [US]
VAD? Minns ni meteoriten som dödade dinosaurierna? Den här är större, så stor faktiskt att amerikanska armén inte kan atombomba bort den; enda sättet att rädda planeten och allt liv är att bomba oss själva och förskjuta planeten ur sin bana.
VEM? Robert Davi verkar inte ha tackar nej till många roller och har gjort allt från originalets Charlies Änglar till Dynastin, Rovdjuret 2, Stargate Atlantis och kommande Expendables 3.
VAR? Verkligheten enligt The Asylum.
HUR? Jag tål det mesta, kan ha överseende med en hel del vetenskapliga vurpor och har modet att sitta igenom de mest aptråkiga kärleksintriger. Men den här plockar hem priser gott folk. Filmens produktion är det inte så många fel på, cgin är godkänd (snygg till och med för att vara Asylum), bra skådespelarinsatser och en ljudmix som funkar. Skådespelare som gör sitt bästa för att sälja smörjan. Men vad gör det när allt hårt arbete slösas bort på en störtlöjlig intrig? Det här är svårt för till och med mig att svälja. Det låter helt enkelt lite för otroligt att man så lättvindigt skulle kunna flytta jorden ur sin bana utan att rubba den balans som en gång fick jorden att börja spira. Sedan har vi det som verkligen får mig att vilja ta dubbel dos treo: kärleksintrigen. Den är för det första helt onödig och för att fortsätta: totalt sinneslöst att Chase och Marissa skulle träffa varandra kvällen innan katastrofen står för dörren och Marissa är typ den enda i världen som kan rädda världen. Jorden-kommer-gå-under-problematiken står därmed inte i vägen för den aptråka kärleksintrigen. Super.
NÄR? Jag svär på att man landsteg på samma strand i slutet av 2010: Moby Dick som man gör här. Tror till och med det kan vara samma vulkan. (Möjligen gick Tia Carrere och Renée O'Connor på samma substans när de skrev på för sina respektive roller).

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#161 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12,013 posts
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Posted 14 June 2014 - 20:31

Fast borde den här räknas som en Mockbuster? Eller har jag missat någon film som ska komma med liknande tema?


Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#162 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 14 June 2014 - 21:54

Njae, kanske inte egentligen. Men tråden handlade ursprungligen om theAsylum.cc (och de gjorde ju trots allt genren mockbuster "stor") så jag postar filmerna därifrån i den här tråden om jag kommer ihåg det. Kanske skulle rubriken justeras en aning...


BTW, asylum har givetvis en hel buffé filmer att se fram emot:

 

HERCULES_large.jpg AGEOFTOMORROW_large.jpg


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#163 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 15 June 2014 - 02:06

Kanske skulle rubriken justeras en aning...


Jag ändrade titeln på tråden och passade även på att lägga till några taggar. Tycker du att det blev bra och passande?

#164 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 15 June 2014 - 08:01

Visst ja, vi har ju moderator här numera. Kanske borde theAsylum nämnas i titeln och taggarna också?


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#165 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 15 June 2014 - 23:50

Nu har tråden fått en ordentlig och passande titel (tack för förslaget XC!) och jag har även lagt till lämpliga taggar som borde underlätta att hitta tråden vid behov.



#166 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 16 June 2014 - 08:20

Tack. Nu speglar trådens titel bättre vad som postas här. :)


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#167 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 22 June 2014 - 16:33

Starship: Rising (2014) [US]
Genre: Science Fiction+Action.
Koncept: Det gamla vanliga, slaget om universum och jorden får visa vart skåpet skall stå.
Förväntningar: Pang-pang i rymden och ett gottpåse rip-offs från större produktioner.
Ögon&Öron-godis: En helt ok story med en grundplåt vi känner igen. den lider lite av att vara splittrad på fler ställen (vilket gör att berättandet blir lite grötigt stundtals). Huvudkaraktären Worthy är en blek kopia av Tahmoh Peniketts "Helo" från Battlestar Galactica. Bortsett från det så korpar man snyggt från alla möjliga klassiker och man vågar sig till och med på Star Wars med en godkänd Darth Vader-lookalike). Ibland som om man kastar in twisterna när man behöver gira skutan åt något håll, men en del twister var rentutav trevliga. Till filmens stora fördelar är de snygga special effekterna. Visst, man lyckas inte alltid få till djupet i cgin men den är för en film i den här divisionen riktigt snygg.
Bäst: Rymd-amazoner. Mer än så borde jag inte behöva säga.
Sämst: Att federationens "The Overseer" och Terra Nestras "The Pope" skulle vara samma person borde jag fattat. Inte undra på att jag bitvis var lite halvförvirrad.
XC Konstaterar: Man får inte riktigt till underhållningsfaktorn i filmen, delar av plotten flimrar liksom bara förbi, kanske på grund av att huvudkaraktären inte väcker så mycket engagemang. Men heller inget jag känner jag slösat tid på.
PS: Uppföljaren Starship: Apocalypse kommer tydligen redan i december. Vi kan knappt bärga oss.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#168 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 23 June 2014 - 15:18

Jag har dragit ner den i hopp om att få sug på att se den. Av ditt omdöme så verkar det inte ha varit helt fel. Och bara en sådan sak som att en uppföljare redan är på gång gör ju att man borde ge det hela en chans. Det är rätt kul att kunna se lite rymdröj i mockbuster-tappning ibland. Är dessutom nyfiken på exakt vad man korpar av och om man känner igen allt.



#169 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 July 2014 - 01:57

Antar att det här är rätt tråd att placera denna trailer i? The Asylum är produktionsbolaget och distributören, även om SyFy är dom som gör reklam för sin visning av filmen.

 


Edited by Garm, 08 July 2014 - 02:00.


#170 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 08 July 2014 - 07:26

Det är en Asylum-film producerad för SyFy; skulle säga att den passar i bägge trådarna. :) Men givetvis bäst här.

 

*

 

Jag har inte kommit mig för att se första Sharknadon än, undrar om man skulle se till och få den överstökad ihop med den här?

 

Den ser underhållande ut iaf, annat kan man inte säga.


fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#171 Garm

Garm

    Rear Admiral

  • SuperMod
  • 3,785 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 08 July 2014 - 14:45

Jag har funderat i samma banor som dig. Det blev ju inte av att man såg den första filmen när den kom, så det skulle ju passa bra att ta båda två i anslutning till varandra när den här väl letar sig ut på Internetkanalen.



#172 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 30 July 2014 - 09:05

Garm tipsade mig om att våra vänner på the asylum tänker frälsa världen med en kvinnlig take på "The Expandebles" inom en snar framtid (5e augusti för att vara exakt). Och man har plockar ihop ett intressant gäng tjejer i huvudrollerna: Kristanna Loken, Vivica A Fox, Zoe Bell, Cynthia Rothrock och lite som kronan på verket har man lyckats få Stallones gamla flamma Brigitte Nielsen ombord.

Jag vet att jag sagt det förr, men det här måste ju självklart ses!

En trailer för "Mercenaries" finns redan för påseende:


--
http://www.darkhoriz...pendables-clone
http://theasylum.cc/product.php?id=257

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#173 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 30 July 2014 - 19:57

Vill se nu! :D

Hade, ärligt talat, inre ens en aning om att Asylum tänkte mockbusta dom filmerna. Än mindre att filmens premiär är precis runt hörnet. Och definitivt inte att dom skulle hinna före med en kvinnlig version. Kan inte annat än att gotta mig med att Asylum hade lite framförhållning och passade på att göra en sådan version medans storfräsarna knappt har hunnit till pre-production stadiet. Go Asylum! :D

Bra blandning av skådespelerskor. Häftigt att dom fick med Zoe, trodde väl kanske inte att hon skulle ställa upp i en Asylum-produktion, men jag är glad för det då hon, av trailern att döma, lär sparka röv riktigt ordentligt. Gillar även att man fick med Rothrock, både henne och Zoe vill jag ha med till den mer påkostade versionen om den blir av. Rothrock har väl mer eller mindre lagt karriären på hyllan för att helhjärtat satsa på att leda och träna sitt eget kampsportcenter. Vill minnas att jag läst det i en intervju någon gång. Är uppvuxen med hennes filmer och har inte sett henne i något, vad jag kan minnas i alla fall, sedan tonåren.

Så, den här filmen har potential att kunna bli riktigt bra och visa vägen för den kommande versionen.

Edited by Garm (M), 30 July 2014 - 20:03.


#174 XC

XC

    «Thundermoose.»

  • Admin
  • 19,025 posts
  • Gender:Not Telling
  • Location:Titta bakom dig...
  • Interests:TV, Film, Böcker, Science Fiction, Fantasy, Undvika soliga dagar, datorer, internet, retro teknoligi och din senaste post!

Posted 30 July 2014 - 20:06

Rothrock var väl den som jag var osäker på om jag sett tidigare. Zoe vill man ju som du säger gärna ha med i den officiella versionen sedan.

Jag hade inte heller en aning, fick tips om trailern i morse. :)

Asylum är rent generellt duktiga på att låta tjejerna ta för sig. I ett inslag på kobra sade de att det är rätt ofta karaktärer görs om från manlig till kvinnlig för att det är lättare att få "bra" skådespelare då.

fqq5BYam.jpg
 

Du skall inte lyssna på vad jag säger; du skall fatta vad jag menar.

 

»Ever tried. Ever failed. No matter. Try again. Fail again. Fail better.« (Samuel Beckett)


#175 Garm (M)

Garm (M)

    Commander

  • Members
  • 250 posts
  • Gender:Not Telling

Posted 30 July 2014 - 20:32

Jupp, såg Kobra-specialaren om B-film. Hade dock glömt bort det där om roller som stöps om, men nu när du säger det så ringer det en liten klocka. Tycker att Asylum har skakat fram flera bra skådespelerskor så det är något dom är duktiga på och som man hoppas att dom fortsätter att satsa på. :)