Dexter s07x03
Älskade detta avsnitt, inga cliffhangers, utan massa saker händer. Trodde verkligen inte att så mycket skulle hände i avsnitt 1. Väntar spänt på fortsättningen.
Dexter - Säsong 7
Started by Magnus, Oct 02 2012 23:14
3 replies to this topic
Posted 02 October 2012 - 23:14
Posted 08 October 2012 - 19:24
säsong 7 avsnitt 2
Kul att Debra äntligen vet Dexters hemlighet, och verkligen roligt att höra diskussionerna syskonen emellan. Även kul att Laguerta börjar nysta i BHB-fallet igen. Gillade också call-backen till Lundy.
Gillar även Debs citat: "You GAVE it a name?!"
Kul att Debra äntligen vet Dexters hemlighet, och verkligen roligt att höra diskussionerna syskonen emellan. Även kul att Laguerta börjar nysta i BHB-fallet igen. Gillade också call-backen till Lundy.
Gillar även Debs citat: "You GAVE it a name?!"
Edited by Magnus, 08 October 2012 - 19:33.
Posted 21 October 2012 - 18:53
Dexter s07xe03
Gillade hur laguerta tittade på fbi-lådan när Debra hade sagt om du visste att en mördare gick fri, skulle du kunna låta det gå?
Gillade hur laguerta tittade på fbi-lådan när Debra hade sagt om du visste att en mördare gick fri, skulle du kunna låta det gå?
Posted 20 November 2012 - 00:50
Dexter s07e08 Argentina
Gillade det här avsnittet. Debra erkänner sin kärlek för Dexter. Samtalen med Isaac Sirko.
Men jag tror det jag gillade bäst med avsnittet var Laguerta och hur hon nästan insett att Dexter
är the BHB. Gillar verkligen scenen när hon står framför Dexters båt och hon ser namnet
"Slice of Life" och man kan riktigt se att hon tänker på bloodslides.
Gillade det här avsnittet. Debra erkänner sin kärlek för Dexter. Samtalen med Isaac Sirko.
Men jag tror det jag gillade bäst med avsnittet var Laguerta och hur hon nästan insett att Dexter
är the BHB. Gillar verkligen scenen när hon står framför Dexters båt och hon ser namnet
"Slice of Life" och man kan riktigt se att hon tänker på bloodslides.