Swecon-Rapport...
Postad 24 augusti 2004 - 13:55
Men under tiden så kan ni få två screenshots från sena Rapport. Har ännu inte fått någon videofil, dock, men det kommer.
Jag är den med svart Highlander-tröja:
Bild:
[attachment=37:attachment]
Sedan kan jag bjuda på lite bilder på Tim Russ som en medlem av ett annat forum tagit: (Följ länken i posten)
http://www.startrekd...?showtopic=1317
Mer bilder. (Länk hittad på Svenska Trekkers-listan):
http://fabbe.se/gallery/swecon2004
Här är länk till Rapportsändningen:
ftp://swecon:2004@peak.is-a-geek.com:21/R...tSwecon2004.avi
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum * Mina DVD:s * Levande Ljud *
All right, people, what are you waiting for? Breakfast in bed? Another glorious day in the corps! A day in the Marine Corps is like a day on the farm. Every meal's a banquet! Every paycheck a fortune! Every formation a parade! I LOVE the corps! - Aliens: Best movie eva!
Postad 24 augusti 2004 - 14:19
Ser fram mot rapporten!
»Du skall inga andra gudar hava jämte Peak & SoD« - Wylie Times

Robin D. Laws: »Benägenheten att förväxla personlig smak med objektiv kvalitet är närmast universell. […] Denna grundläggande princip för mänsklig uppfattningsförmåga är svår att övervinna, även när vi intellektuellt är medvetna om den.«
Postad 24 augusti 2004 - 16:11
*sätter mig och väntar på skriftliga rapporten*
Postad 24 augusti 2004 - 16:19
Postad 24 augusti 2004 - 16:24
Postad 24 augusti 2004 - 16:26
Postad 24 augusti 2004 - 16:40
Ah, lite exhibtionist är du säkert.
Jag har varit med på TV två gånger. Båda gånger gick jag fram och tillbaka i bakgrunden utan att tänka på att det var en kamera där. Ena gången var det när det hade skett en stor olycka, och jag hade väktarkläder. Skämmigt båda gånger.
Postad 24 augusti 2004 - 17:11
Exhibtionist...haha..säkert..
Postad 26 augusti 2004 - 22:14
All right, people, what are you waiting for? Breakfast in bed? Another glorious day in the corps! A day in the Marine Corps is like a day on the farm. Every meal's a banquet! Every paycheck a fortune! Every formation a parade! I LOVE the corps! - Aliens: Best movie eva!
Postad 26 augusti 2004 - 22:54
Du var ju med i vinjetten till inslaget t o m.
Postad 26 augusti 2004 - 23:09
Postad 27 augusti 2004 - 06:41
Fått blodad tand och planerar redan resan till nästa upplaga av Swecom?
Postad 27 augusti 2004 - 06:54
Och en del ST-grejer var jag ju tvungen att gå på.
Nästa år blir det väl en ren litterär kongress igen. Om jag åker? Tja, det beror på min ekonomi.

Hjälp

Tillbaka upp
Multi-citat