Hoppa till innehåll

Foto

Firefly säsong 2


  • Please log in to reply
43 svar på detta inlägg

#1 SavedByZero

SavedByZero

    Fleet Captain

  • Members
  • 1 173 Inlägg:
  • Location:Linköping
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Postad 26 januari 2006 - 14:43

Independents Push For Second Firefly Season

By ScuttleMonkey on anything-to-bring-it-back

ovanklot writes "It seems that Brilliant Screen Entertainment is looking to see if there is an audience for a second season of the science fiction show FireFly. From the article: 'It's possible that subscribers may choose one of three playback options; monthly DVD deliveries, TV On-Demand using your cable or satellite provider, or computer viewing via Streaming Download.'" They are asking folks to fill out a short survey to gather demographics for support in their efforts to get Fox to release the show to them. The site also stresses that they want neither money nor confidential personal information.

Länk 1
Länk 2
Nå, vad ska man tro om detta?
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#2 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10 069 Inlägg:
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Postad 26 januari 2006 - 14:57

Nice. :D

Nu har jag skickat in mina svar i undersökningen. ;)
Support your local search and rescue unit - get lost.

#3 Sötnosen

Sötnosen

    Senior Captain

  • Members
  • 663 Inlägg:
  • Location:Solna
  • Interests:Sci-fi: Star Trek, Firefly, Battlestar Galactica, Babylon 5, Stargate Atlantis.<br />Tv: Frasier, Lost, The O.C., Desperate housewives, Medium.<br />Fantasy: Tolkien, Robin Hobb, Tad Williams, Douglas Adams.<br />Musik: Sarah Brightman, Michael Ball, Within Temptaion, Il Divo, After Forever, Epica, Kamelot, Wuthering Heights, System of a down, Linkin Park, Vittorio Grigolo, franska musikaler, Emmanuel Moire och många, många fler.<br />Övrigt: historia, språk, litteratur, &quot;new age&quot;, marsvin och andra djur. Samlar på autografer.

Postad 26 januari 2006 - 15:11

Jag också.... och så har jag skickat länken till de jag vet älskar Firefly :D
Posted ImagePosted Image

#4 Illyria

Illyria

    Commodore

  • Members
  • 1 533 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 26 januari 2006 - 16:50

Mer Firefly vill jag ha, har givetvis fyllt i undersökningen.

#5 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10 223 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 30 januari 2006 - 08:53

Firefly, the second coming ?
From Moviehole.net - By Clint Morris - 2006-01-28

There has been a lot of talk the last couple of days about Fireflyseason2.com Project.

What is it? It’s a site championing for the second series of a show that no longer exists. Why’s it there? A company wants to resurrect said series and put it back on the tube.

Anyone else keen for a “Firefly”, Season 2?

Ace Underhill, from the independent production company trying to make it happen , dropped by the serenitymovie.org forums today to answer a few questions on what his plan actually is.

“In the last 4 hours I’ve been asked about 759 times; "so what the heck are you trying to do?". Well, our mission is straightforward, but difficult: We intend to license the Firefly Intellectual Property from Fox, produce the show on our dime, and sell to the highest bidder”, he explains.

Will Joss Whedon be involved? “The ’Verse without it’s creator? Please, let’s not be absurd. But Joss is very busy at the moment. We are taking care of all the mundane tasks and legwork that is required to untangle the legal issues to save Joss from any undue headaches. After all, it’s really tough to be creative when you’re surrounded by expensive lawyers.

“I have contacted Joss’ management. I have not received a reply from Joss personally yet, but now is not the time for him to be bothered with this. The obstacle lies with Fox, not with Joss. Once the rights are cleared, everything will fall into place. If Joss declines to be involved once the rights are secured, I will abandon the project.

He later adds, “I do not know if Joss approves or not. I do know, from his interviews and discussing with those involved in BDS and BDM, that he has not forgotten his baby. I’m sure with all the posting going on and my inquiry to his agent’s office that he is not entirely in the dark. Perhaps he is too busy right now, or maybe he is waiting to see if I manage to make something happen. And yes, even if after spending X amount of capital and time securing the rights if Joss wants no part, then I will drop it. What’s the point if he’s got no input for his own creation? “.

Seems Underhill has also been in contact with many of the show’s cast and crew too. “We are in contact with many of the original cast and crew, but that’s all that I’m allowed to say at this time. Official notices will be posted on the site as they are cleared”.

Now before everyone gets ’too excited’, you may recall....A couple of years ago, another independent production company tried to resurrect another short-lived but popular TV series, "American Gothic". For a couple of years, they talked to those involved in the original show and essentially got everyones blessing, but when it came time to talk to the studio about whether or not it’s do-able - they were flat turned-down. Universal wasn’t interested.

Thanks to ‘Mike’


Hoppas det blir aktuellt :D

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#6 Marie Morot

Marie Morot

    Deputy Admiral

  • Members
  • 10 069 Inlägg:
  • Gender:Female
  • Location:Lerum
  • Interests:fantasy noir
    cyberpunk
    crime
    shapeshifters
    vamps

Postad 30 januari 2006 - 09:00

Någon är villig att göra ett seriöst försök att rädda serien? Go for it! :thumbsup:
Om det sedan blir något av det i slutändan är en helt annan fråga ... hoppas gör jag med. :)
Support your local search and rescue unit - get lost.

#7 Snälle Hulken

Snälle Hulken

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 3 861 Inlägg:
  • Location:Trånkan City (den exklusiva stadsdelen)
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Postad 30 januari 2006 - 13:01

grymt :D jag skrev upp mig direkt ^_^ fick det till att jag spenderat ca 300 dollar på firefly/serenity-grejer :P men då räknade jag in att päronen betalade 150 i månaden 1 år för digitalbox, eftersom vi skaffade den för att jag ville se firefly :lol:
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#8 Cartman

Cartman

    Deputy Admiral

  • Aktiv member
  • 10 210 Inlägg:
  • Gender:Not Telling

Postad 30 januari 2006 - 14:42

*håller tummarna*

Om det verkligen skulle bli av så vore det något av det absolut bästa som hänt sci-fi världen på bra länge. Nu när Serenity verkligen blev av och blev en framgång så tycks ju inget vara omöjligt. :)

#9 Sötnosen

Sötnosen

    Senior Captain

  • Members
  • 663 Inlägg:
  • Location:Solna
  • Interests:Sci-fi: Star Trek, Firefly, Battlestar Galactica, Babylon 5, Stargate Atlantis.<br />Tv: Frasier, Lost, The O.C., Desperate housewives, Medium.<br />Fantasy: Tolkien, Robin Hobb, Tad Williams, Douglas Adams.<br />Musik: Sarah Brightman, Michael Ball, Within Temptaion, Il Divo, After Forever, Epica, Kamelot, Wuthering Heights, System of a down, Linkin Park, Vittorio Grigolo, franska musikaler, Emmanuel Moire och många, många fler.<br />Övrigt: historia, språk, litteratur, &quot;new age&quot;, marsvin och andra djur. Samlar på autografer.

Postad 30 januari 2006 - 16:34

Ja, jag hoppas verkligen att det blir av. Det vore så synd att låta en sådan underbar serie försvinna sådär. Precis som Star trek lades ner under -60-talet men sedan återuppstod så hoppas jag att Firefly kan väckas till liv igen.
Posted ImagePosted Image

#10 Rick Hunter

Rick Hunter

    Vice Admiral

  • Aktiv member
  • 7 270 Inlägg:
  • Gender:Male
  • Location:Solna

Postad 30 januari 2006 - 20:48

Härligt om det skulle bli mer Firefly men pessimisten i mig säger nej :(

Winter is Coming


#11 Sötnosen

Sötnosen

    Senior Captain

  • Members
  • 663 Inlägg:
  • Location:Solna
  • Interests:Sci-fi: Star Trek, Firefly, Battlestar Galactica, Babylon 5, Stargate Atlantis.<br />Tv: Frasier, Lost, The O.C., Desperate housewives, Medium.<br />Fantasy: Tolkien, Robin Hobb, Tad Williams, Douglas Adams.<br />Musik: Sarah Brightman, Michael Ball, Within Temptaion, Il Divo, After Forever, Epica, Kamelot, Wuthering Heights, System of a down, Linkin Park, Vittorio Grigolo, franska musikaler, Emmanuel Moire och många, många fler.<br />Övrigt: historia, språk, litteratur, &quot;new age&quot;, marsvin och andra djur. Samlar på autografer.

Postad 30 januari 2006 - 21:05

Härligt om det skulle bli mer Firefly men pessimisten i mig säger nej :(


Håller med! Önskar, önskar, önskar verkligen att det blir mer Firefly... men vågar inte riktigt hoppas för mycket så då plockar jag fram pessimisten för att gardera mig
Posted ImagePosted Image

#12 SavedByZero

SavedByZero

    Fleet Captain

  • Members
  • 1 173 Inlägg:
  • Location:Linköping
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Postad 30 januari 2006 - 23:18

Som sagt, hoppet lever väl... :)
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#13 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10 223 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 31 januari 2006 - 10:21

Mera snak :)

Ipod could save "Firefly" Tv Series ?
From Theinquirer.net - By Nick Farrell - 2006-01-30


Open the champers, shut down the hatches

A HIGHLY cunning high tech distribution plan may help a new season of cult sci-fi classic Firefly to get off the ground.

The maker of Buffy the Vampire Slayer, Joss Whedon, saw his favourite pet project Firefly being cut from the air after one season in 2003.

But, legions of fans managed to get a film of the show up and running, but it unfortunately did not translate to the big screen particularly well.

Entrepreneur, Ace Underhill - no really - is apparently trying to buy up the franchise from Fox to run a second season. His big idea is to sell the show on a direct pay-per-view model. The consumer would view it on her or his computer, on his or her iPod, and on her and his on direct-to-DVD sent to his or her house or on demand through her or his cable or satellite operator.

He hopes to later flog it to off-net cable channels. Underhill is also chatting to 20th Century Fox Television, which holds the TV rights to Firefly. Underhill has admitted that his effort is a long shot, but if it does work then it could mean the end of networks killing off really popular shows as they might be saved by different online distribution channels. Crusade or Angel anyone?


Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#14 Georgia

Georgia

    Synthare

  • SuperMod
  • 15 336 Inlägg:
  • Gender:Female
  • Location:Solna-Gävle
  • Interests:Depeche Mode
    Sci-Fi
    Fantasy

Postad 31 januari 2006 - 12:59

Mer Firefly tackar man inte nej till :D
Even the stars look brighter tonight - Nothing's Impossible
If you believe in love at first sight - Nothing's Impossible
I still believe in love at first sight - Nothing's Impossible // Nothing's Impossible - Depeche Mode 2005

* Lyssnar på just nu * Delar med mig * Twitter * DinoRPG *
Forumets kak- tårt- & glass monster ;)
>>Årets Kvinnliga Medlem 2006, 2007 & 2008<< >>Årets Moderator 2007 & 2008<<
>>Årets Shoppingkompass (=Årets Garv) 2009<<

Esseffennälg (pop.) - Skrivs egentligen SFN-älg och är en ytterst sällsynt ras av älg som enbart finns i vilt tillstånd på Sci-Fi Nytt.
Enstaka exemplar kan hittas också på Tv-land, men de brukar snabbt bli förvirrade och skynda sig tillbaka till Sci-Fi Nytt.

...och eftersom jag är karl kan jag inte multitaska och hålla två olika parallela universum i skallen samtidigt.

...jag förberedde mig på det värsta: dvs ett episkt prettodrama som Wylie och Synon antagligen skulle sucka nöjt över.


#15 ^MDK^MAN^

^MDK^MAN^

    Cadet First Year

  • Members
  • 1 Inlägg:

Postad 01 februari 2006 - 20:03

Vore ju kul med ett par säsonger till av FF men skulle tro att det inte kommer att hända.

Ge oss ett par säsonger av Farscape istället ^^

#16 Tash

Tash

    Lieutenant Junior Grade

  • Members
  • 56 Inlägg:

Postad 01 februari 2006 - 20:54

Personligen är jag mest tveksam till formatet. Pay per view... mja. OK, bättre än inget, I´ll guess. Men eftersom jag vill äga avsnitten (i en liten låd... box) så känns det genast mer tveksamt. Jag har dåliga erfarenheter av att beställa prylar från US. Varje gång har mina prylar fastnat i tullen, och jag har fått betala gräsliga slantar extra. För att ta ett exempel: Soundtracket till "Ned Kelly". Cd:n i sig skulle kosta mig, inklusive frakt, kring 200:- (mycket det med, med tanke på att jag bara var ute efter en låt, men men, låten är så förbannat bra att jag tyckte den var värd den summan). Efter att ha fastnat i tullen steg istället summan till närmare 400 pix... Huuuuhääää!!!

Ärligt talat tror jag inte det här är en idé som Joss heller tänder på, men jag kan ha fel.

Hey...!! Min gamla favvoserie nämns: "American Gothic". De av er som missade den då tv 3 (och z-tv) körde den på 90-talet borde ta den i beaktning! Den utspelar sig i staden "Trinity" - en liten stad i amerikanska södern - där :evil: själv smyger omkring i gestalten av Trinitys sheriff Lucas Buck (Gary Cole).

Gillar man skräck/rysare med inte så lite övernaturlig kamp mellan gott och ont (och utmärkt skådespeleri av samtliga parter), så är American Gothic serien för dig. Gary Cole ("En röst i natten", om ni minns den gamla halvsura serien) spelar suveränt - ja, SUVERÄNT - som den demoniske Buck, som inte bara är duktig på att manipulera människor enligt konstens alla regler, utan också alltid redo att ta till med övernaturliga medel a´la Omen (så klart: Han är ju Djävulen själv!). Tyvärr för Buck så är han inte riktigt ensam om att ha vissa krafter... och t o m en genomlistig fan som Satan själv måste, i dessa obibliska tider, hålla sig till juridiska och samhälliga regler och lagar - i vart fall ibland... (jag minns att jag tyckte det var lika jävla skoj att se hur Buck blev nedrigt blåst vid det ena och andra tillfället, som att se Buck jävlas tillbaks. Karaktärerna är så gjutna att man snabbt älskade dem allihop).

Det var visserligen en knippe år sedan jag såg serien, men jag tvivlar inte att jag också idag kommer tycka om den precis lika mycket. Jag har den visserligen på vhs, men ett par avsnitt saknas och slutet av rumphugget, så... Därför JUBLAR jag över det faktum att hela säsongen kommer ut som box, förmodligen vid slutet av månaden.

En både kuslig, smått makaber, rolig och överhuvudtaget dramatisk serie som tyvärr verkar vara sorgligt underskattad. Även om det bara blev en säsong, så vill jag minnas att den hade ett slut man kunde leva med. Jag kan i vart fall inte minnas att jag blev förbannad i vart fall.

http://www.discshop....te=movies&&ref=

Detta inlägg har redigerats av Tash: 01 februari 2006 - 21:02

”Shit, Bubba Ho-tep comes out of that creek bed, he’s going to come out hungry and pissed. When I try to stop him he’s going to shove this painted can up my ass and he’s going to shove me and that wheelchair up Jack’s ass” - Elvis ”Sebastian Haff” Presley

#17 Crusader

Crusader

    Rumpadmiral

  • Moderator
  • 12 013 Inlägg:
  • Gender:Male
  • Location:Osby, Skåne, Sverige, Europa, Jorden, Solsystemet, Wintergatan
  • Interests:Sci/Fi, Fantasy, Drama, Skräck, Kärlek/Romantik, Komedi... nog lättare att säga allt. :P

Postad 03 februari 2006 - 16:29

Jag med, utan tvekan.
Although my heart may be weak, it's not alone. It's grown with each new experience. And it's found a home with all the friends I've made. I've become a part of their heart, just as they've become a part of mine.
And if they think of me now and then, if they don't forget me, then our hearts will be one. I don't need a weapon. My friends are my power!
-Sora, Kingdom Hearts
Godzilla%20racing_zps1cj0z7fu.gif

#18 Snälle Hulken

Snälle Hulken

    Rear Admiral

  • Moderator
  • 3 861 Inlägg:
  • Location:Trånkan City (den exklusiva stadsdelen)
  • Interests:Mest Science Fiction och skräck/splatter/gore

Postad 04 februari 2006 - 01:08

Personligen är jag mest tveksam till formatet. Pay per view... mja. OK, bättre än inget, I´ll guess. Men eftersom jag vill äga avsnitten (i en liten låd... box) så känns det genast mer tveksamt. Jag har dåliga erfarenheter av att beställa prylar från US. Varje gång har mina prylar fastnat i tullen, och jag har fått betala gräsliga slantar extra. För att ta ett exempel: Soundtracket till "Ned Kelly". Cd:n i sig skulle kosta mig, inklusive frakt, kring 200:- (mycket det med, med tanke på att jag bara var ute efter en låt, men men, låten är så förbannat bra att jag tyckte den var värd den summan). Efter att ha fastnat i tullen steg istället summan till närmare 400 pix... Huuuuhääää!!!


säg inget. jag beställde firefly för 300 och fick betala 150 extra i tull. då blev jag enormt ledsen. nu köpte jag alla säsonger av buffy för 1500 och fick betala 600 i tull. då dog jag.
The sky's the limit.

Jon var namnet:

#19 Illyria

Illyria

    Commodore

  • Members
  • 1 533 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 08 februari 2006 - 16:54

Beställer du från USA är det alltid tullrisk på 200 kr och över, men det finns alternativ också. Handlar om att välja rätt affärer. Köper du t ex från Amazon kan du räkna med tull.

Kanske inte har något med Firefly att göra men Kristin på E!Online rapporterar:

A friend just saw Nate Fillion, Summer Glau and Gina Torres coming out of one of the exec buildings at Paramount where they are putting together the new CW unit.

Hmmmmm? Will Firefly fly again?

En ny säsong på CW hade ju inte jag sagt nej till ivarjefall.

#20 Sötnosen

Sötnosen

    Senior Captain

  • Members
  • 663 Inlägg:
  • Location:Solna
  • Interests:Sci-fi: Star Trek, Firefly, Battlestar Galactica, Babylon 5, Stargate Atlantis.<br />Tv: Frasier, Lost, The O.C., Desperate housewives, Medium.<br />Fantasy: Tolkien, Robin Hobb, Tad Williams, Douglas Adams.<br />Musik: Sarah Brightman, Michael Ball, Within Temptaion, Il Divo, After Forever, Epica, Kamelot, Wuthering Heights, System of a down, Linkin Park, Vittorio Grigolo, franska musikaler, Emmanuel Moire och många, många fler.<br />Övrigt: historia, språk, litteratur, &quot;new age&quot;, marsvin och andra djur. Samlar på autografer.

Postad 08 februari 2006 - 19:06

Beställer du från USA är det alltid tullrisk på 200 kr och över, men det finns alternativ också. Handlar om att välja rätt affärer. Köper du t ex från Amazon kan du räkna med tull.


från Axel Music verkar det inte vara tull... beställde den australiensiska utgåvan av Serenity därifrån och priset var helt okej. Inge tall om tull alls där såvida jag inte missat något finstilt *fingers crossed*
Posted ImagePosted Image

#21 Illyria

Illyria

    Commodore

  • Members
  • 1 533 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 08 februari 2006 - 19:38

Axelmusic är en dansk affär, de skickar från Europa, därmed ingen tull. Så det finns bra butiker du kan välja om du vill slippa tull.

#22 SavedByZero

SavedByZero

    Fleet Captain

  • Members
  • 1 173 Inlägg:
  • Location:Linköping
  • Interests:musik, film TV böcker, fotboll. ishockey, fri idrott<br />Allt som har med SF att göra.....<br />Arthur.C.Clarke<br />Isaac Asimov<br />Greg Bear<br />Peter Nilsson<br />Clifford D Simak<br />Poul Anderson<br />mm<br />-----<br />Babylon 5<br />Star Trek- alla<br />Firefly<br />Lost<br />The 4400<br />Arkiv X<br />MilleniuM<br />Surface

Postad 14 februari 2006 - 10:52

Ännu mera snack :) "petar in lite fnöske för att hålla brasan vid liv" ^_^

February 14 2006
Firefly to Fly Again at The CW?! Kristin of E! Online drops the bomb that The CW may be in talks to resurrect Firefly!

Says Kristin of E! Online fame, "I've heard the CW is considering bringing it back as a series, miniseries or movie for next season. Hurrah! For you who missed my message board posting, on Tuesday, Nate Fillion, Summer Glau and Gina Torres were seen coming out of one of the exec buildings at Paramount, where they are putting together the new CW unit."

Typhon24 | Firefly&Serenity | 08:24 CET | 13 comments total | tags: cw, firefly

Källa:WHEDONesque
"It's a whole new world."
"Laura Daughtery" -Surface
My name is John Loengard. I'm recording this because we may not live through the night. They're here, they're hostile, and powerful people don't want you to know about it. History as we know it is a lie ......
"John Loengard"-Dark Skies
I'm federal agent Jack Bauer, and today is the longest day of my life.
"Jack Bauer"-24

#23 Forever Xena

Forever Xena

    Warrior Princess

  • Moderator
  • 10 223 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 14 februari 2006 - 12:49

Woohoo !!!

Det verkar lovandes :thumbsup:

Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares

For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.

If you're going through hell, keep going.Winston Churchill

Combat Information Center

Min avatar samling


#24 Illyria

Illyria

    Commodore

  • Members
  • 1 533 Inlägg:
  • Gender:Male

Postad 14 februari 2006 - 16:53

Jag vill jättegärna ha en ny säsong på CW. Dream come true.

#25 Robert Jonsson

Robert Jonsson

    Love Cthulhu

  • Aktiv member
  • 14 154 Inlägg:
  • Gender:Male
  • Location:Örebro
  • Interests:Spel, narrativ och skrivande.

Postad 14 februari 2006 - 17:02

Instämmer med ovanstående talare. :)
Robert Jonsson | Moment 223 | Bortom: Lögnens slöja | Facebook

»Cthulhu är passé. Det är Love Cthulhu som gäller numera. Jag hade då bara inte en aning om att det var jag som var Love Cthulhu.«