Eftersom jag lider brist på superhjälteöversättningsarbete (puh!) för tillfället så har jag bestämt mig för att göra mig av med stora delar av min seriesamling för att få ihop lite snabba pengar.
Jag håller just nu på att gå igenom alla mina tidningar (som inte alls är så sorterade som de borde vara), scanna in omslag och lägga upp dem till försäljning på Tradera.
I den mån det går har jag försökt att bunta ihop miniserier och berättelser som löper över flera nummer till kompletta set, så att köparen får hela storyn.
Om berättelsen inte är komplett har jag angett det efter bästa förmåga i objektsbeskrivningen.
Förutom utropspriset har jag angett ett "köp nu"-pris på varje objekt för den som vill köpa tidningen direkt utan att ge sig in i någon budgivning ("köp nu"-priset försvinner dock så fort någon lägger ett vanligt bud).
Traderas förteckning (i alfabetisk ordning) över de tidningar jag har till salu hittar ni HÄR!
Här nedan finns samma lista i en annan form, med små omslagsbilder och direktlänkar till objekten (där utförligare beskrivningar finns).
Blått pris betyder att objektet står kvar på utropspriset.
Grönt pris representerar högsta bud just nu.
Rött pris innebär att objektet är sålt.
--
ADVENTURES IN THE DC UNIVERSE #13 (m. Impulse/Green Arrow) 12 SEK
DANGER GIRL #4-7 (av J. Scott Campbell, fr. Image/DC) 70 SEK
DANGER GIRL: THE DANGEROUS COLLECTION Vol. 2 (samlar #2-3) 50 SEK
Edited by wookiee, 01 September 2004 - 18:30.