Vad tycker ni är kusligt i HP böckerna. I Fenixordern när Harry och gänget går in i Dödsrummet (det där valvet där den där slöjan finns) är kusligt. Särsklit när de hör röster från slöjan. Det gav mig faktiskt rysningar även om det är ungdomsböcker.
Kusliga saker i Harry Potter
Started by Robban, Jun 27 2004 13:37
5 replies to this topic
Posted 27 June 2004 - 13:37
En serietidning i handen, en glass i munnen och Depeche Mode i stereon = en skön sommarkväll
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Chris Claremont, Scott Lobdell, Fabian Nicieza, Grant Morrison och Joss Whedon skriver X-Men BÄST!
"I caught a glimpse now it haunts me"
Posted 27 June 2004 - 15:22
Dementorerna i Azkaban. Nog det enda som var lite läskigt.
HK-47: You are like a delightful random cruelty generator, master, poisoning all you touch with your presence. You are a testament to all organic meatbags everywhere.
Posted 27 June 2004 - 15:39
Spindlarna i skogen
Xena doesn't just have a warcry. She made war cry. Just ask Ares
For Xena, death is never permanent. Its just a slight set back and always part of her plan.
If you're going through hell, keep going.Winston Churchill
Posted 27 June 2004 - 15:52
Nja, så läskiga finner jag inte böckerna precis...
Vad lyssnar och ser jag på?

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen

Livet innebär naturligtvis många problem. Några av dom mest populära är. Varför föds vi? Varför dör vi? Varför använder vi så stor del av den mellanliggande tiden till att titta i skyltfönster? ~ Liftarens Guide till Galaxen
Posted 04 July 2004 - 16:21
Tyckte fenix orden var lite väl tragisk när Harry pratade med spöket i slutet av boken, men de ska väll vara sorgligt då
Posted 20 July 2004 - 10:37
Läskiga? Nej...Jag finner inte så mycket läskigt, förrutom realistiska obehagliga prylar...
With great power comes great responsibility. This is my gift and my curse. I am Spider-man.
last.fm Filmtipset
last.fm Filmtipset