Okay då, Lucius är väl inte min favoritkaraktär heller ...Bara en vild gissning, men jag tror GaterGirl menar Irresistible och Irresponsible.
![]()
Säsong 3 tycker jag är den starkaste säsongen så här långt. Men ändå kan jag inte komma ifrån att S1 på något sätt kändes bättre ändå. Just det här med att de var fast där, fick klara sig själva. S2 och delar av S3 löper risk att sätta för mycket fokus på bara 2 karaktärer. Bara hoppas att de fixar karaktär problemen med S4. Den säsongen tror jag blir lite vinna eller försvinna, mycket gambling gör dom nu och det återstår att se om de lyckas.
S3 har ändå tycker jag fått en bra start. De två delarna som visats här nu har varit ganska bra, även om jag tycker den senaste var lite svagare men är ändå lite intressant. Ronon och McKay i 1a delen på skeppet var roligt.![]()
McKAY: "Their operating system is a mess. Thank goodness I remembered DOS. (He touches a couple of buttons, then turns to Ronon.) Trust me, that was hilarious."
Jo jag tror också att säsong 4 kommer vara riktigt avgörande för framtiden för serien..
Stark säsong: Chans att serien blir SG1 lång... Eller nästan iaf
Svag säsong: Den blir nedlagd efter säsong 4 eller får en sista chans med en säsong 5.
Edited by HD89, 23 August 2007 - 13:49.