Hur gör man för att radera sitt konto här på sidan?
Använder det inte och vill därför ta bort det!
Tack på förhand!
Ta bort sitt konto?
Started by
Guest_alexzien_*
, Sep 30 2007 15:13
2 replies to this topic
#1
Guest_alexzien_*
Posted 30 September 2007 - 15:13
#2
Posted 30 September 2007 - 15:15
PM:a mig funkar.
Fast är det inte enklare att bara sluta använda kontot?
Fast är det inte enklare att bara sluta använda kontot?
//Peak
* Sci-Fi Nytt * Sci-Fi Nytts Forum
"Woe to you, Oh Earth and Sea, for the Devil sends the
beast with wrath, because he knows the time is short...
Let him who hath understanding reckon the number of the
beast for it is a human number, its number is Six hundred and
sixty six."
#3
Guest_alexzien_*
Posted 30 September 2007 - 15:26
Jo, visst. Men vill inte ha mitt användarnamn/nick/mail liggandes på en massa sidor jag inte använder på internet. Tack för att du tar bort det!PM:a mig funkar.
Fast är det inte enklare att bara sluta använda kontot?



